Returnering
RETUR
Sådan returnerer du din vare(r) i Danmark:
- Registrer din returnering
Besøg VORES RETURPORTAL, før du sender pakken tilbage. Hav dit ordrenummer (f.eks. DK10000) og din e-mailadresse klar, da du skal bruge dem.
- QR-kode
Når du har registreret din returnering og angivet grunden til, at du sender varen tilbage, får du en QR-kode på den e-mailadresse, du indtastede.
- Afsendelse
Tag din QR-koden med til en GLS Pakkeshop. De vil printe en pakkelabel til dig og sørge for, at pakken bliver sendt tilbage til vores lager.
Alle returneringer skal registreres gennem returportalen via linket herover. Bemærk at der vil blive fratrukket kr 69,- i din refundering til håndtering og returfragt.
Alle returneringer skal sendes tilbage til os indenfor 14 dage efter levering.
Alt tøj du returnerer skal være i original stand med prismærker. Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb. Det sker, hvis produktet er forringet, fordi du f.eks. har taget varen i brug eller produktet er beskadiget, mens du var ansvarlig for det. Vi tillader os at returnere varen til dig, hvis ikke varen er i original stand og kan sælges videre.
Når du afsender din retur, bedes du være opmærksom på at pakken er forsejlet godt, så tøjet er beskyttet.
Når vi har modtaget din returnering vil du blive krediteret indenfor 10 hverdage, til samme betalingskort du brugte ved bestilling.
OMBYTNING
Hvis du har anmodet om en ombytning, vil den blive behandlet og afsendt hurtigst muligt, når vi har modtaget den returnerede vare. Du vil modtage et trackingnummer, så snart ombytningen er sendt.
Bemærk, at ombytningen kan blive annulleret, hvis varen ikke er på lager. I så fald vil returneringen blive behandlet som en almindelig returnering, og pengene vil blive refunderet.
REKLAMATION
Ønsker du at lave en reklamation bedes du kontakte vores kundeservice på: onlinecustomercare@day.dk