Spring til indhold

SPRING TREAT - SPAR 15% EKSTRA PÅ ALT ARCHIVE SALE (FRATRÆKKES AUTOMATISK)

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Returnering

RETUR
Sådan returnerer du din vare(r) i Danmark:

  1. Registrer din returnering

Besøg VORES RETURPORTAL, før du sender pakken tilbage. Hav dit ordrenummer (f.eks. DK10000) og din e-mailadresse klar, da du skal bruge dem.

  1. QR-kode

Når du har registreret din returnering og angivet grunden til, at du sender varen tilbage, får du en QR-kode på den e-mailadresse, du indtastede.

  1. Afsendelse

Tag din QR-koden med til en GLS Pakkeshop. De vil printe en pakkelabel til dig og sørge for, at pakken bliver sendt tilbage til vores lager.

Alle returneringer skal registreres gennem returportalen via linket herover. Bemærk at der vil blive fratrukket kr 69,- i din refundering til håndtering og returfragt.

Alle returneringer skal sendes tilbage til os indenfor 14 dage efter levering. 

Alt tøj du returnerer skal være i original stand med prismærker. Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb. Det sker, hvis produktet er forringet, fordi du f.eks. har taget varen i brug eller produktet er beskadiget, mens du var ansvarlig for det. Vi tillader os at returnere varen til dig, hvis ikke varen er i original stand og kan sælges videre.

Når du afsender din retur, bedes du være opmærksom på at pakken er forsejlet godt, så tøjet er beskyttet.

Når vi har modtaget din returnering vil du blive krediteret indenfor 10 hverdage, til samme betalingskort du brugte ved bestilling.

     

    OMBYTNING

    Ønsker du at bytte til en anden størrelse, bedes du sende din vare retur og lave en ny ordre.

     

    REKLAMATION

    Ønsker du at lave en reklamation bedes du kontakte vores kundeservice på: onlinecustomercare@day.dk